gizemiaaa Daha önceki haftalarda sormuştum ve herkes kız demişti hepsi bildi☺️ naif, minik bi kızım oluyor 🙏🏻💞 kim yorum yaptıysa tebrik ediyorum tek tek lütfen daha çok yüklenin tahminlere 🤣
seymgncer gizemiaaa rabbim sağ salim kucağiniza almayi nasip etsin 😍banada dua edin kucağim boş kalmasin 😔❤️
lokismommy gizemiaaa çok kibar ve naif bir kız galiba diye yazmışım tahminimde size🥰🥰hayırlı olsun rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin💓💓💓🧿
Saree_ gizemiaaa kaç haftalıksınız şuan sağlıkla gelsin sizin adınıza çok sevindim ♥️🌺🌸 Banada perinatoliji doktoru 13+0 iken kız gördüm dedi acaba yanılma olur mu hiç değişsin istemiyorum çok istiyorum sağlıklı hayırlı bir kızım olsun 🥹
gizemiaaa seymgncer amin inşallah🥰 ne kadar isteyen bekleyen kız kardeşim varsa Rabbim hayırlısıyla kolaylıkla nasip etsin inşallah 🙏🏻
gizemiaaa lokismommy evet gerçekten duruşu bile o kadar naifti ki bugün ultrason da yazdığınız geldi aklıma amin inşallah çok teşekkür ederim 🥰
gizemiaaa Saree_ 17+3 şuan çok teşekkür ederim 🥰 perinatoloji doktoru dediyse yanılma payı çok yok gibi sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻🌸