mommyinthefuture 6 haftalık gebeyim kızlar. Kanama alanım var diye istirahat et dedi doktor. Yalnız evhamlıyım biraz. Zor yollardan geçtim. Sağa mı sola mı yatmalıyım, yoksa sırt üstü mü?
gvnrzz mommyinthefuture bu haftada hangi tarafa yattıgınızın bi sakıncası yok. 20. Haftadan sonra bebek ve rahim büyüdükce damarlara baskı yaptıgı için sırt üstü önerilmiyo
Gks_01 mommyinthefuture valla 32 yim sırt üstü hariç her şekilde uyuyorum 😅 aksi birşey olsa zaten o pozisyonda yatırmaz bebek heleki sizin haftanızda yüzüstü yatıyordum 😅
nisanur_klc mommyinthefuture genekde hep sol diyorlar fakat ben 24+3 hamileyim sol benim uykumu kaçıyor sağ taraf daha iyi geliyor sabit kalmıyorum evet arada yön değiştiriyorum ama sağ daha rahat geliyor
BloomingMama Haftaya kadar nasıl yattığın farketmez dinlenmen yeterli çok ayağa kalkmadan sağlıkla kucağına al inşallah
Yaswinn Öğrendiğim andan beri soluma yatıp uyudum ama benim evhamlığımdandı o da tamamen gereksizmiş bilseydim gereksiz olduğunu yüzüstü yatardım çünkü aylarca yüzüstü yatamadım. Hala yatamıyorum meme dolu olunca yüzüstü yatılmıyo. İstediğin gibi yat
mommyinthefuture Yaswinn Sola yatınca baskı oluyor gibi hissediyorum. Sırt üstü dönüyorum hemen. Ama fark etmiyor diyor çoğunluk. Artık nasıl rahat edersem. Teşekkür ederim 💞
mommyinthefuture Gks_01 ☺️ İnşallah o haftaları görmek bana da nasip olur 🤲🏻 yüz üstü uyumam da en azından sağ sol yatarım artık🙈 teşekkür ederim cevabınız için 🌸
mommyinthefuture nisanur_klc Aynen ben de normalde sağına yatan biriyim. İşte riskli olunca emin olmak istedim. Sola yatınca o tarafım ağrıyor gibi hissediyorum. Sağdan devam gibi yine☺️ teşekkür ederim 🌸