Hanımlar selam ben son anda sezaryen doğurmuş biri olarak doğumdan sonra aldıgım 14 kilonun 10 kilosunu verdim, diyet yapıyorum fakat kalan kilolarım gitmiyor hem emziriyorum ama neden zayıflayamıyorum kan değerlerim iyi herkes emzirince zayıflarsın diyor ama asla 1 gram veremiyorum giden 10 kilo da suydu bebekti falan kalanlar neden gitmiyor