mervedddu ben de pkosluyum 3,5 sene gebelik oluşmadı, 6-7 kilo verdiğim ay femara ile gebe kaldım dış gebelikle sonlandı, sağ tüpüm alındı. Tekrar kilo aldım, doktor 6 ay korunma vermişti o süreçte 12 kilo verdim, 6 ay sonra kendiliğinden tek korunmasız ilişkide tek tüple tekrsr gebe kaldım, 5.ayımdayım elhamdülillah, pkosla gebelik imkansız değil. Stres ve kilo ile zorlaşıyor maalesef. Diyet, spor ile yumurtalıklarını destekle mutlaka, eksik vitaminlerin varsa onları tamamla, inositol kullanabilirsin. Ovulasyon takibi mutlaka yapmanı öneririm, kolaylıkla gelsin bebeğin inşaallah.