beyzzsenturkkk 35. Haftadayım son bir kaç gündür benimde bebeğim kendisini çok kasıyordu zaten erken doğum riskim vardı bu kadar bile kalacağını bilemiyprduk doktorlarda aynı şekilde neyse işte dün acile gittim 2 cm açıklığım vardı nst de pek bi sancı çıkmadı o an doktor yatış önerdi kalmadım 2 3 gün yürüyüş yapayım açılmam artsın öyle giderim dedim sizce kaç güne gelir