Bugün tam 21 haftalık oldu bebeğim. Detaylı ultrasona girdim herşye şükür normal çıktı. İlk 13 ve 14 haftada 2 farklı dr cinsiyet için erkek dedi.Sonra 17 19 ve bugün 21 haftada kız dediler 3 farklı dr. Kesinmidir artık kız olduğu ona göre alışverişe başlıcam kafam çok karıştık🤔