Deletedmom_987 benimde yaklaşık 20-25 gün önce Fetal dna riskli geldi. Yalvar yakar yedi saat bekleyip Ali acar a muayene oldum sağolsun sekreteri randevu ayarladı. Ali hoca 8 mayısa amniyosentez günü verdi. 8 mayısta gittim saatlerce işlem için bekledim yapamam haftan küçük dedi( 16 haftalık olmama iki gün vardı muayene esnasında ultrasonun önde gidiyo o gün yaparım demişti oysa) yapmadı bayram sonu dedi laboratuvar dolu dedi zaten sonuç çıkması 1,5 ay oluyo o zamana doğururum dedim yalvardım yok asla vicdanı olmayan bi insan. Diğer perinatoloji dr larına gittim hemen Kızılay’da Ahmet başaran varmış asla randevu vermedi dokuyum diye. Medova da halis Özdemir hocaya gittim Allah bin kez sekreterinden ve kendinden razı olsun hemen aldı bir saate yakın muayene etti en ince ayrıntısına kadar baktı amniyosentezimi yaptı çok şükür ön sonucum temiz çıktı. Allah bin kez razı olsun öyle ilgili ve vicdanlı bi Dr görmedim. Canı gönülden öneririm.