BAHAR25 bendede suyu fazla dediler şeker yükleme testi yaptılar temiz çıktı. oğlum sağlıkla dünyaya geldi çok şükür ve cidden 5 litreye yakın suyum vardı göbeğim patlamak üzereydi🙄 bazen olabiliyormuş böyle sebepsizce ama yinede kontrol ettir her şey normal mı diye