rmy1 Busraasunal nuba göre kız gibi benim ki de senin gibi düzdü o bölgesi yukarı çıkıntılı değildi prensesim olacak inşallah benimkine benziyor tabi doktor bilir bizimkisi sadece tahmin öğrendiğinde haber edersin
Busraasunal rmy1 yaa çok merak ediyorum 2 oğlum var bunuda kalbimden geçen kız ama nasip bakalım inşallah öyle olurr 🥰😊
rmy1 Busraasunal eğer o ultrasonda arkası felan dönük değilse büyük ihtimalle kız canım benimkide öyleydi düz oluyor alt bölgesi nub teorisi diyorlar tutuyor çoğuda
Busraasunal rmy1 ama doktor bakarken sırtı dönük demişti sonra burun kemiğine filan baktı arkası dönükken bakamaz heralde 😃 2 lı tarama yaptırdım yaptıktan sonra verdi bu görüntüyü.