Merhaba arkadaşlar, kafayı çok taktım çokta olumsuz durum okudum, 6+1 ken kese 14 mm yolk gözüktü ama embriyo yok, ya bebek gözükmezse diye sürekli kafamın içinde dönüyor, çoğu kişide 6+1 de minik kalp atımı bile gözükmüş , böyle olup sağlıklı gören var mı 😞