35+5 hamileyim Normalde 1 haziran sezaryen günü verilmişti bana geçen hafta ultrasonda su az çıkınca bugüne gün verildi bütün işlemleri bitirdim testleri yaptım 4 doz ciğer geliştirici iğne falan derken iki gün önce kontrol amaçlı yine bir ultrason yaptırdım 5cm olan afi 11 görünüyordu doktorda şaşırdı ertesi gün yine yapalım dedi yine 11 çıkınca ameliyatı erteledi büyük ihtimal yine 1 haziran olucak yani bugün ameliyat olmam gerekiyorken olmadım bende şaşkınım artıracak birşey yapmadım aksine serklajlı olduğum halde hafif su geldiğinide gördüm hiçte yatmadım aksine koştur koştur bir hafta oldu benim için. Sizdede öyle olur inşallah