26+5 haftalık hanileyim Sürekli kasık ağrım oluyordu ara ara dinlenince geçerdi uzun sürmezdi ama dün akşam saat 5 ten beri kasık ağrım var özellikle sol kasık bölgemde otururken yürürken eğilirken uzanırken tuvalette idrara çıkınca bile ağrıyor bebeğin hareketleri iyi ama bu kasık ağrısı kambur yürümeme bile sebep oluyor ayağımın üstüne basamıyorum doktora gitsem bişey yok normal diyip gönderecekler gibime geliyor ama artık bu ağrı dünden beri çok canımı sıkıyor otururken oturmak bile basınç yapıp ağrıtıyor uzanırken sağ sola dönemiyorum