sinemcennet ](https://) DOKTORUM İZİNE ÇIKMIŞ BİR SÜRE YOK SİZCE NASIL
sinemcennet orhismommmmmm Allah razı olsun canım çok şükür 🥰 kanamam olduğu için kötü bir şey çıkar demişlerdi.
rukiyessaa1 Bende 6+4 de yim 10 gündür lekelenme ve kanamam devam ediyor doktora göründüm herkeste olan bi durum dedi ve progestan yazdı
sinemcennet rukiyessaa1 O kişiden kişiye değişir benim kuzenim 9 ay boyunca gördü ben de şu düzenli görüyorum O yüzden çocuğun hastalıklı engelli duyabileceklerini de söylemişlerdi ve ben bu yüzden iğne vurduruyorum
sinemcennet rukiyessaa1 eğer gittiğin doktor iyi bir insansa ve mesleğinde iyi bir doktorsa korkulacak hiçbir yok benim ilk doktorum beni çok korkuttu düşük riskim var bebek engelli vesaire gibisin doktorum değiştirdim iğne vurdurmaya başladım daha rahatım şu an