Doğum sancısı nasıl bişey, başladığını nasıl anlarım, şuanda kasıklarımda adet sancısı gübi ağrı var, ama bir yandan büyük tuvaletimde var ama yapamıyorum, kabız olmuşum, yani anlamıyorum onun mu sancısı doğum mu sancısı ayırt edemiyorum, birde karnım da taş gibi oluyor