ikidiranne Kızlar 10 haftalık hamileyim. Ben ev tipi ıpl lazer kullanıyordum ama gebeliği öğrendiğimden beri kullanmıyorum. Malum hormonlardan dolayı baya kıllanma yaşıyorum. Gebelikte kullanan var mı ?
sineminkooo Kullanma çok zararlı. Tıraş et sürekli ama asla lazer epilasyon kullanma çiçeğim. Çok tehlikeli 🥰
ikidiranne sineminkooo yaaa eşimde kullanma diyor ama hormonlardan sanırım o kadar çirkin hissediyorum ki bişeyler yapıp eskisi gibi hissetmek istiyorum 🥺🥺
sineminkooo ikidiranne hiç sorun etme bu şekilde hissetmen çok normal bende öyleydim başlarda.. ama emin ol senin çirkin hissetmen bebişinin sağlığından daha iyi 💓🥰 geçici bi süreç sonra psikolojik kabullenme evresine geçiyorsun bende de öyle olmuştu