Bende yaşamıştım bunu acile gidip kalp atışı dinledik normaldi herşey. Bence yarın da takip et sonrasında doktorunla iletişime geç, acilden girip doğum katında iki dakika kalp atışını dinletip gönderdiler beni. Hatta ebe dedi ki böyle bir durum olursa bir daha hemen gel, senin içşnde kuşku olacağına iki dakika bakalım dedi