Mrsfly Kızlar cumartesi 10 mlu cıktı betam, bugün tekrar kan verdim 36 çıktı. Bugün kahverengi lekelenmem de var ama. Normalde reglim perşembe. Bu tablo da ne düşünüyorsunuz sanırım 48 saate tekrar kan vermem lazım
Mrsfly tatlibiri yarın doktor bulmak imkansız ama çarşamba doktoruma haber vereceğim. Kese görünmeden normalde sanırım pek bişey yapmıyorlar ama soracağım.