Arzumurkmez Kızlar hissediyor musunuz bebeğin hareketlerini. Ben 18+2 günlüğüm. Sanki ufak seğirmezler hissediyorum ama emin olamıyorum ilk gebeliğim. Siz ne durumdasınız
Matmazell Arzumurkmez evet 18de çok ufak başlıyo günde bi kere falan ama emin olamıyodum ben şuan 20+2yiz net hissetmeye başladım ama daha dışarıdan görülmüyoruz babamız hissedemedi daha😊
Sngl_mhmt 17 haftada hissettim pıt pıt şuan 18+4 teyiz bugün yine pıt pıt atarken dışardan farkedilmez diye bakmıyordum bi baktım ki karnım resmen sekiyor baya tekme atıyor saatlerce karnıma bakıp hem ağladım hem güldüm ne güzelmiş hissetmekten ziyade görmek🤗