18+0 dayım plasenta previa totalis teşhisi 12. Haftadan beri var ve değişmedi. Bugün doktora gittim sezaryen olacaksın yukarı çıkmazsa onu da bu şehirde yapamazsın donanımlı bir hastane olması lazım vs dedi. Tehlikeli ilerleyen haftalarda kanaman olabilir, durdurulamayabilir vs dedi. Bayağı korkuttu vallahi. Bu tanısı olan var mı? Olup yukarı çıkan var mı? Kaçınca haftada çıktı? Veya öyle devam edip sezaryen olup doğumu güzel geçen?