caglaaozhan Kızlar 6+1 deyim ve çok sıkılıyorum zaman hiç geçmiyor gibi birde gurbetteyim ailem yakınım kimse yok çok yalnızım nasıl zaman geçiriyorsunuz?
lokismommy caglaaozhan bende gubetteyim kimsem yok kedim hariç sabah müge anlo öğleden sonra da bazen yatış bazen ders çalışıyorum bunalma geldi artık özellikle havalar da ısınınca
Busra5222 caglaaozhan ben 34+4 oldum bütǰn gün dizi izliyorum yada yavaş yavaş dağınık yer varsa topluyorum , canım birşey çektiyse onu yapıyorum eşim 5 de geliyor sonrada hemen akşam oluyor ☺️