Kızlar merhaba 🪷 bugün şeker yüklemesi yaptırdım da devlette doktor değerlerin normal bir sorun yok dedi ama özelde ki doktoruma da atacağım sonucu e nabıza düşmüyor sonuçlar bu durumu yaşayan var mı ne kadar sürede düşer google dan baktım 2 4 saat arasında düşer diyor sabah 10 da bitmişti tüm işlemler ama görünmüyor