LadyX Benim kızımda da oldu canım yumurta alerjisi var sarısına olan alerjisi yeni hafifledi 14 aylık olacak beyazına hala alerjisi var biz aşıyla beraber zaditen de kullanıyorduk geçti o yüzden tabi tüm vücudunda baya döküntü olmuştu ama aşı da uyku hali yapar bana sorarsan beklemeden alerji bölümüne götür derim krem losyon ya da karışım önerebiliyorlar geçmiş olsun zaten alerji iğnesi yapılmış yavaş yavaş azalır