auroraa92 bugün 31. Haftaya girdim bende ikizim 🤭 çift yumurta ikizlerimi bekliyorum inşallah geçen haftanın içinde 30+2 iken ciğer geliştirici oldum bende toplam 4 doz. 2 bir akşam 2 tanede tam 24 saat sonra dedi doktorum öyle oldum. Olduktan 1 gün sonra bebekler az oynadı ve kasılma oldu çok şükür çabuk geçti. Ve serklajımda var doktorum riske atmak istemedi bende ciğer iğnesini olunca daha rahat ettim. Oğlum var 6 yaşında ondada olmuştum iğneyi hiç bir zararı yok sadece iğne olduğum günlerde doktorum 2 3 gün şekerli tuzlu şeyler tüketme dedi