zynpcft O haftada henüz kilo almamıştım. Yüksek kiloda hamile kaldığım için diyet yapıyordum. 19 itibariyle almaya başladım. 32+2deyim 8 kilo aldım. İlerleyen zamanlarda hamur işi mide yanması yapıyor. Doktorum dün karın kısmı ödemlenmeye başlamış, doğum sonrası iyileşmek zor oluyor öyle, ekmek, yapay şeker vs komple kes dedi. Dikkat etmeye devam edicem mecbur.