asyaa1234 Kızlar bugün 13 haftalık olduk doktor yüzde 70 erkek dedi değiştirmi sizce ama emin konustu🥲
akbltsvda asyaa1234 kuzum bu haftalar yanilmalarin en fazla oldugu haflara. Biraz daha bekle pipi yi gorursen emin olanlrsin. Bana 20 haftaya kadar hep erkek dedi. Detaylida kız cikti. Sonra kordonu karistirmisim demek ki dedi🤦🏽♀️
bernsuna asyaa1234 cinsel otganı net görmemiş olabilir 13. Hafta da görse net derdi bence kordon da sanmış olabilir o yüzden yüzdeyi düşük tutmuştur
adinsmom2 asyaa1234 bana 13+5 net kız dediler 24.haftadayım detaylıya da girdim kız doktorun tecrübesine bağlı tamamen
asyaa1234 adinsmom2 bu doktor çok iyi özelden devlete geçmiş yasida baya var bana sordu ne hissediyorsun hocam sağlıklı olsun kız hisediyorum ama oğlum olsun istiyorum dedim oda gülerek hadi gözün aydın erkek dedi