Kızlar şuan şoktayim ya ne bu şimdi erkenden adet mi oluyorum? Bugün testim silik gibiydi ama güvenememistim kaset test negatif erken gebelik silikti. Ama lekelenmem oldu normalde ben iğneden 15 gün sonra falan adet oluyodum hatta geçen ay 18.gun oldu bu ay 3.denemeydi canım sıkıldı. Başına böyle gelen var mı normal mi?