denizims artışın güzel ama kese görmeden ikiz olduğunu anlayamayız ki betadan benim de 2 tane konmuştu 10.gün 51le öğrenmiştim sadece biri tutmuş ama çok gördüm 7.gün 250lerle öğrenip tek gebelik olan inşallah ikisi de tutmuştur ya biz de kese görene kadar iki midir tek midir diye hep onun heyecanındaydık