zehrairem svgiceee evet guzel.pozitif hikayeler duymaya ihtiyacım var.spinal yapıyorlar sehir hastanesi de bundan baya korkuyorum ben
svgiceee edacyr hiç bilmiyorum cuma kontrolüm var geldiğinde gününü belirleriz demişti gittiğimde sorucam siz mi gireceksiniz diye
seset svgiceee bu duruma bağlı oluyormuş sanırım kimi doktor kendi girmek istiyormuş doğuma kimi de eğer gece olursa nöbetçi doktor giriyor diye duymuştum
nurkrk svgiceee Sezeryan olarak gün alabildiniz mi acaba birde spinal anestezi mi uygulanıyor sadece bilginiz var mı
svgiceee zehrairem benim ilk doğumum spinal olmustu fakültede oldu doğumum yani çok korkulacak bisey değil hafif sinek ısırdığı gibi hissediliyor
zehrairem svgiceee ben genel olduğum icin tedirgin oluyorum ama bir aklımda hem bebeğimi ilk ben göreceğim diye kendimi teselli ediyorum bakalim sürecimiz nasil geçecek saglikla kavuşalım bende 32+4 olduk bakalim 🩷
zehrairem svgiceee bel ağrısı kalıyor diyen var bas ağrısı yaşayan varmis sizde boyle sorunlar oldumu acaba 🤔
svgiceee zehrairem Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasib etsin inşallah her türküsü zor ama tek bebeklerimiz iyi olsunda ☺️
svgiceee zehrairem bel ağrısı kalıyor ya bu gebeliğimde en çok zorlayan bel ağrısı oldu ama hamile kalmadan incede çok fazla belim ağrıyordu
zehrairem svgiceee benim 4.gebelik benimde normalde zaten hep bel ağrım oluyor ben 3.de doğumdan sonra zor belimi dogrultmustum🤦♀️Allah’im hepimizi kolay geçitten geçirsin inşallah sağ salim 🤲🤲
edacyr svgiceee Allah sağ Salim kucağınıza almayı ve kolay bir doğumu nasip etsin hem size bütün gebelere bana da dahil görüşmek üzere ☺️💐