En son regl tarihim 13nisan da bitişi de 17 nisanda oldu
Sonrasında Karnımın altında sertlik ve çok hafif şişlik oldu bel ağrım ve kaşık ağrım olmuştu
8mayısta regl oluçaktım olmadım
2hazıranda da adet günüm dü adetimden onçe
28-29-30-31 ve 1hazıran da pembe ve kahverengi lekenmelerim geliyo ped koymama gerek yok silmek yeterli oluyo
Açaba yerleşme kanaması mı ki
Test yaptım ama birinde silik çizgi diğerinde tek çizgi çıktı acaba hamile miyim