Ozy 40+1 Haftalik olduk kizim daha gelmedi bugün kontrolde acilma yok rahim cok arkada dedi doktorum ama kafasi asagiya dogru baski yapiyor yürüyemiyorum sancimda cikmadi 😣 persembe suni sanci verilecek kendi gelmezse Sizin doktorunuz nekadar bekletiyor günä gectiginde günü gectiginde fazla beklemekde riskli diyolar bir hafta daha bekletecek doktor
ResmiyeTemiz Benimde aynı şekilde. İçeriden baskısını hissediyorum . Çokta acı veriyor. Yerimde duramıyorum o an. Ama herhangi bi sancım bi açılmam Yok. 39+4 olduk. Çarşamba yeniden değerlendirip karar verecek. Beklemek hepsinden daha zor geliyor
Ozy ResmiyeTemiz ben dün doktordaydim rahim cok yukarda dedi acilmada yok ama basi alta dogru baski yapiyor dogumun gerceklesmesibicin rahim öne gelmesi gerekmis 🥴 40+2 oldum ve 38-39 dan sonra baski cok hissediyorum bazen zor yürüyorum
Ozy Eminos bende agrisada yürümeye calisiyorum ama rahim cok yukarda diyor doktor sizedemi suni sanci verilecek dogmazsa ?
Eminos Ozy yok canim suni sanci demediler aman ben onu filan istemiyorum kendi sancilarim gelsin diye hem hareket ediyorum hem dua ediyorum