Babada aynı şeyi söylediler haftasına göre 3 hafta önde gidiyormuş bebeğin kilosu omuz takılması olur çıkmaz riske atmam sen zorlanırsın dedi bu 3. Gebelik ilk ikisi normal olmuştu şu an çok korkuyorum diyetisyene yönlendirdi iri bebek giye böyle giderse doğuma kadar çok rahat 4 kiloyu geçer dedi ama az yiyorum neden böyle oluyor anlamıyorum