feyzaaltunakyuz Merhaba ikili tarama testi sonuçlarını rapor halinde doktora mı düşüyor yoksa biz bankodan falan alıp doktora mı gösteriyoruz özellikle Süleyman Yalçın Hastanesinde gösterenler acil bilgiye ihtiyacım var
snmerd feyzaaltunakyuz ben başka bir şehirde yaptırmıştım direkt doktorun yanına girdim o ekrandan gördü evrak falan almadım bir yerden daha farklı şehirde olanlar da aynı şekilde yaptılar