cemalinanesi ben özelde çektirdim 1500 çektirme ücreti ödedim ama gebe olduğum için çok güzel ilgilendiler ve gebelere özel adrenalinsiz lokal anestezi yaptılar miğdem bulandığında durdular hiç bişey hissetmedim çektikten sonra da beze antibiyotik gibi bir sıvı döktü bastırdı bu yaranın iyileşmesini hızlandıracak dedi atlattım süreci bence korkmayın sizin yaşadığınız ağrının stresi bebeği daha çok etkiliyor emin olun