nurgunayy kızlar 15+5 oldum bugün doktor cinsiyeti söyledi ama %80 öyle görünüyor sen detaylıyı bekle dedi sizede öyle dendi mi daha sonra farklı çıktı mı cinsiyet kaç haftalıkken öğrendiniz acaba
1995hediye Ben 18 haftalıkken kordon bacak arasındaydı yüzde 80 erkek dedi 22 haftalıkken yüzde yüz erkek olduğu netleşti şu anda 24 haftalık oldum 😇 yüksek oran verdiklerinde bence yanılma payı çok düşük oluyor hakkında hayırlısı canım 🥰