Aşırı heyecanlıyım geçen ay bi kimyasalım oldu , şimdi iki tane test yaptım biri kaset biri erken gebelik ikisindede çok silik çizgiler var doktor bana pcos teşhisi koymuştu o yüzden hiç olur kafasına girmemiştim sorum şu yarın malum resmi tatil bugünde kızımın gösterisi vs derken gidemedim yarın acilde kan testi verebilir miyim alırlar mı ?