Bugün kontrole gittim adetin 5. Günü Klomen kullanmıştım 22.6 mm yumurtam vardı çatlatma iğnesi oldum bugün kontrolde çatlamış dedi doktor tutması lazım dedim folik asitte kullanıyorum geçen seferde tutar demişti ama olmadı bu 2. Deneme geçen sefer folik asit içmemiştim inşallah bu sefer faydası olur da tutar 3. Gerek kalmaz eğer tutarsa ilk hamileliğim olcak daha önce hiç kimyasal falan da yaşamadım 8 Mayıs çatlatma iğnesi oldum ama hiç belirti yok şuan yine umutsuzum bu adetimizde olursam o zaman şehir dişında ailemin yanında olcam bayramdan sonra adetin 5. Günü yine kontrole gitmem gerek ama başka şehirde olacağım için haziran ayını boş geçirmez gibi 🥲