NisaO bendede 36 haftalıkken sancılarım başladı nstde ama hiç hissetmiyordum. 40 haftalıkken baya sancı çıkıyordu yatışım yapıldı suni sancı için. hiç açılmam da yoktu. sonuç olarak suyum geldi 30 saat sancı çektim ama açılmam 3cm da kaldı ve sezeryana alındım. meğersem bebeğim kafasıyla ters dönmüş ve buda doğumu böyle uzatmış açılmam ilerlememiş. ben suyum geldikten sonra sancıları hissetmeye başladım.