Gün boyu düzensiz aralıklarla alt karnıma ve yanlarıma bir ağrı giriyor. 1 dk sürüyor geçiyor. Sabahtan beri bu şekildeyim. Haricinde çok rahatsız etmeyen bel ağrım var ve yanlarımda da bir ağrı var. 39+5 im, yalancı sancı mı ne anlamadım ya hiç sancım çıkmadı nst de falan şimdiye kadar. Ağrılar çok rahatsız edecek gibi değil zaten giriyor geçiyor da yine de gitsem mi acile bilemedim