gzmdmryk En son adet olduğum tarihe bakıldığında 6 haftalık olması gerekirken bugün doktor 4+3 haftalık dedi kese büyümemiş normal mi sizce bu durumu yaşayan var mı yazar mısınız
Minigiminannesi gzmdmryk gec dollenmistir bende su an 11 12 hafta olmasi lazim adet tarihi ile 8+6 dayim bazen yumurta gec patliyo gec dolleniyor tatlim
cevrik gzmdmryk geç döllenme olduğunda böyle oluyor hesap karışabiliyor endişelenmeyin Doktorunuzu takipte kalın sağlıkla gelsin inşallah
Dorukunannesi95 gzmdmryk aynisini bana demişti 7 haftayi geçince hahhh normal gelişimini yakaladi demişti doktor. Sonradan cabuk buyuyorlar uzulme tatlim
Ebrs gzmdmryk benimde döllenme tarihiyle son adet tarihim farkli oldugu icin 9 günlük bi fark var canım. O bir risk degil yani. Yada gelisim geriligi degil gec döllenme oluyo sadece
zehradem Benim de son âdet tarihine göre 10 hafta 5 günlük olması lazimken şu an 9 hafta 5 günlüğüm. Geç döllenme olabiliyor bazen.
031965 4 haftalık olması gereken zamanda 2 haftalık dediler şuan 36. Haftadayız 1 hafta filan geriliğimiz var geç döllenme olabiliyor
gzmdmryk 031965 devlet hastanesine gittim riskli dedi içim rahat etmedi oradan çıkıp özele gittim endişe edecek birşey yok dedi ama insanın içine bi defa endişe düştümü rahat edemiyo bi türlü
Nisansimge gzmdmryk devlet hastanesinde ki doktor bana kesen yamuk olması gereken gibi değil haftaya tekrar bakalım yakın takip gerekli dedi ordan çıktım özele gittim bebeği mi bile gördüm cihazlar çok önemli ferah tut içini
baliko geç döllenme olmuştur canım. benimde normalde şu an 29 haftalık olması gerekirken 26 haftalık. gelişiminde bir sıkıntı yok dedi doktorumuz.
Nisansimge gzmdmryk aynen insan iyi olarak görse bile doktordan çıkınca yine nasıl acaba diye düşünüyo