nur_1207 Kızlar adetim 2.gün geçti ve test yapmıştım. İdrar testinde çift çizgi çıktı ama silikti. Kan verdim ve 22 çıktı sonra 4 gün sonra gidip kan verdiğimde değerim 3.8 çıktı . Sonuçtan sonra idarar testi yaptım hafif silik çıktı nedeni nedir ?
znnnr nur_1207 düşmesi kimyasal demek benim 6.69 sonra 7.84 sonra adet oldum gittim baktırdım 0.46 düşmesi demekkimyasal demek
Gulceefe-00 nur_1207 merhaba bu süreçte ağrınız falan oldu mu ben bugün gebeliğimi öğrendim beta 52 ama lavaboya gittikçe peçeteye kan geliyor yarın gidip tekrar kan vereceğim bakacağım düşmüş mü beta hiç ağrım da yok acaba kimyasal mı geçiriyorum bilmiyorum ki
morcivert11 nur_1207Öncelikle çok geçmiş olsun kimyasal gibi duruyor bi kaç güne kanamanz başlar muhtemelen.Şuan benzer durum bendede var değerim 5.96 çıktı benm lekelenmelerm var. 3.8 çıktığındaki gebelik testinizin görüntüsü varmı elnzde benmkyle karşılaştırcam
lokismommy nur_1207 bu süreçte de adet gecikebiliyor büyük ihtimalle kimyasal gebelik maalesef aynı şeyi yaşadım bende geçen sene nisan ayında bi türlü de adet olamadım gecikmenin 17.gününde adet oldum
znnnr nur_1207 canımız sağolsun ben dış gebelik kürtaj gibi kötü şeyler yaşamadığıma şükrettim bunda da var bir hayır canım öyle düşün ♥️
nur_1207 Gulceefe-00 bugün öğrendim ki kimyasal gebelikmiş . Ama siz yinede bir kan verin inşallah gönlünüze göre olur . Bende hafif kaşık ağrıları vardı ama ben gebelikten diye düşündüm ve bugün hastende kontrole girmeden kan gelmişti .
qwertyxx Labarotuvarda da bi sıkıntı olmuş olabilir benim 2 2 gebeliğimde de aynı şey oldu gittim tekrar verdim fırlamıştı resmen
nur_1207 morcivert11 hafif silikti 1 teste hafif 2 teste yoktu. Yani değer düşünce kimyasal gebelik oldu
Gulceefe-00 nur_1207 benim de az önce kanama yoğunlaştı sanırım kimyasal olacak nasip yarın yine de doktoruma kontrole gideceğim