demir16 Meryem555 gerçekten mi çok üzüldüm Allah şifa versin inşallah bir an önce geçer kanamalarınız, ağrınız vs var mı
Meryem555 demir16 amin canım Allah razı olsun ara ara ağrım da oluyo doktorlar ne kadar içerde kalırsa o kadar yaşama şansı yüksek diyorlar
rabiauns demir16 leke kahverengiyse korkma canim suan 34 haftaligim hala kanamalarm oluyor dogm sonuna kadar devam ediyormus genelde
demir16 rabiauns çok üzücü gerçekten ilk hamileliğim hiç böyle değildi bunda sürekli yatmak zorundayım ,bugün ağrımda fazla tekrar kanamam artacak diye korkuyorum , progestan içiyorum günde 3 tane ona rağmen kanamam olur mu acaba
rabiauns demir16 bende iciyorum uzun zamandan beri 100lukten 3×1 seklinde ama ikiser eb fazla üçer hafta arayla kanamam oluyor canim plasenta yukari cikti ama yine kanamalarm oluyor
demir16 rabiauns plesentanız kaçıncı haftada çıktı yukarı , darısı başıma. Kanama miktarınız fazla mı peki?
rabiauns demir16 evet bi anda bosaliyor pihtili sekilde 31.haftada yukarı çıktım 32. haftada kanamam oldu tekrardan