16-17. Haftamda başladı mart sonunda hala devam ediyor hastalık geçirdim sinüzit oldum sonra doktor mevsimsel alerjiniz olabilir dedi 24. Haftadayım hala tıkanık tek taraflı oluyor bazen ikisi kapanıyor yaşayan var mı ne zaman bitiyor bitiyor mu ya da mevsimsel alerjisi olan var mı daha önce böyle bir durum yaşamadım ne zaman biter bu tıkanıklık