senaakck benim önce bel ağrım oldu uzanma isteği geldi ama doğum başlangıcı olduğunu anlamamıştım akşam 10 11 gibiydi yattım uyudum sabah 6da tuvaletim geldi tuvaletimi yaptım peçeteye baktım kan vardı apar topar eşimi uyandırdım acile gittik 1 cm açıklığım vardı o günün akşamında da doğumum gerçekleşti