mine030518 Merhaba 35 +0 haftada doktor kilosuna 2650 gr demişti 36+3 haftada tekrar kontrolüm vardı yine 2600 gr çıktı kilo almamış dedi ama nst suyu vs iyi bir sıkıntı yok neden böyle olmuş olabilir? Haftaya acilde nst bağlanıcakmışım artık her hafta acilde nst olacakmış kendi doktorum 2 hafta boyunca tatilmiş sanırım acilde de kilosuna bakılmaz dedi ya haftayada aynı kiloda olursa ne olacak endişeliyim. Böyle bir durum yaşayan var mı?
senaakck mine030518 ya bende 35te gittim 2700 dedi 36da gittim yine 2750 dedi neden böyle oldu bilmiyorum
sakaryamm54 mine030518 36 haftalığım 2 kilo dedikleri bebeğime 1 gün sonra 2.500 dediler. Ya cihazda sıkıntı var ya doktorda 🤷♀️
cyda18 mine030518 merhaba bende 37 haftalıgım 35 haftalık gittiğimde söylemişti kilosunu daha sonra bir hafta donda tekrar gittm 36 da kilosu kaç dedim söylemedi ve açıklama olarak bir hafta da bu aralar çok fazla kilo alımı yapmayabilir Buda seni endişelendirmesin demişti bana sizde doktorunuza bi danışın
Blossommm Kızlar bol bol kaşarlı tost yapıp yiyin,ben bilmeden de olsa yapıp yedim bi ara kilo almıştı,avakado öneren de çok ama ben kaşarı mutlaka öneriyorum.
mine030518 Blossommm 35 hafta öncesine kadar bende hergün kahvaltıda 2 yumurta kaşar peynir falan yiyordum sonra sona doğru yaklaştık diye kahvaltıda yumurta kaşar falan yemeyi bıraktım acaba ondan mı kilo almadı diye de düşündüm tekrar yemeye başlayacağım umarım kilo almaya devam eder
cyda18 kader27_68 ultrasonda gramlar net bi rakam olmuyormuş kesin belli olamayabilirmiş direk su kilo gr demek yanlış olurmuş
siinemyy mine030518 merhaba🤗 benim bebeğim de aynı şekilde 35. Haftada da 2700 36. Haftada da 2700 çıkmıştı sizin gibi endişelenmiştim. Bugün kontrolum vardı 37+3 oldum ve bebeğim 3180 kg olmuş. Cihazda vs de sorun olabilir hiç endişelenmeyin 💕
umayala siinemyy okurken gördüm bana da umut oldunuz. Aynı haftalarda bizde böyle bir sıkıntı ile karşılaştık. Şimdi kontrol günümü bekliyorum ama nasıl stresliyim. Nasıl korkuyorum anlatamam. Başka bir doktor gelişimi durmuş falan filan dedi. Moralim yerle bir. Bu ölçümlerde karın çevresi de geri miydi üst üste aynı kiloda kalmış ya. İnşallah kontrolde benim bebeğim de kilo almış olur
siinemyy umayala karın çevresiyle ilgili bir şey söylememişti sadece bir hafta geriden geldiğini söylemişti. Bugün gayet güzel gelişimi haftasıyla uyumlu dedi. Bu haftalarda böyle bir durumla karşılaşılabiliyor sanırım bir kaç kişiden daha duydum. Gönlünüzü ferah tutun almıştır Allahın izniyle 🥰 umayala umayala umayala umayala
umayala siinemyy inşallah gittiğim doktor bana direkt kilo almıyor gelişimi durmuş doğuma alalım gibi konuştu perinatolojiye git doğum için tarih versinler dedi şok oldum. Oysa suyuna akımına iyi demişti kaç gündür gözümdeki yaş kurumadi. Ne yapacağımı bilemedim yani.
sadissss06 28+4 de gittiğimde 1400 demişti doktorum 30+1 de gittiğimde 1513 gr dedi bu sürede az kilo almamış mı kızlar oysaki neler neler yedim kilo alması için doktorum atak yaşayıp sakine dönmüş olabilir ama artık ciddi atak dönemlerine giriyor dedi haftaya pazartesi kontolümüz var doktorum 2 kg olmasını bekliyorum dedi kan akımında suyunda vs hiç bir problem yok 1513 gr çıkan kiloya da normal dedi ama ben endişelendim
mine030518 sadissss06 Kan akımında suyunda vs problem yok ise genelde minyon bebek diyor doktorlar sanırım normal sorun yok diyorlar sadece yaşıtlarına göre biraz minyon diyorlar