Derinaras butterfly4 öyle olurmus ama bi kere bozulursa bu hormon bi daha hep böyle dalgalı olurmus doktor öyle dedi sabit kalmasını bekleme dedi
Victoria Uykusuzgeceler11 benim doktorum beni dahiliye uzmanına yönlendirdi sende dahiliye uzmanından randevu al canım tekrardan kan ver ilaca da doktor karar versin benim dahiliye doktorum hamilelerde 2,5 ve üzeri değer istemiyoruz dedi.
butterfly4 @Derinaras yaaaaaa 🙁 gebelikten sonra normalleşir demişti doktor ama o zaman ben yine de doktora gideyim Doğumdan sonra ne olur ne olmaz
Onekim Uykusuzgeceler11 canım benim yine iyi kullanıyorsun ben levotiron 150 lik kullanıyorum bir gün 2 tane bir gün 1 tane olarak içiyorum benim hamilelik öncesinde de vardı
Eminer Uykusuzgeceler11 canm bnde kullandim 2 ay sonra normal degerlere ulasti yuksek cikiyordu ben birakirken dr bile danismadim degerler normal cikinca dahiliyeye tekrar gitmedim suan 29 haftalik ama oyle bi sıkıntımız yok şükür