Kızlar yaklaşık 1 aydır çekiyorum antibiyotik kullandım geçmedi başka bir şey de yapamıyorlar. Bugün çok şiddetli ağrı yaşadım doktora gittim tekrar antibiyotik verdi bir de burun spreyi verdi tomografi çekmek istediler ama hamileyim diye çekemediler maalesef. Çoook ağru çekiyorum gözlerim başım ve alnıma dokunulmuyor bile bunu yaşayan var mı ne yaptınız??