Merhaba daha önce post açmıştım bebeğimde tek arter tek ven bulunuyor başından beri 10 gün gerideydi ama gerilik artmış adete göre 24 haftalığım ultrasona göre 22 . Kan akışıda yavaş doktor bebekte gerilik devam ederse 28 29 haftada almak zorunda kalırım dedi . Bu durumu yaşayan var mı aradaki geriliği kapatmak için ne yapabilirim aynı zamanda gebelik şekerim var