Kızlar selam, 36+6 haftalık gebeyim 1-2 cm açıklığım da var doğum sancıladımı evde çekip hastaneye öyle gitmek istiyorum ama ilk hamilelik bir şey olur diye de korkuyorum. Sabahtan beri popom, belim, kasıklarım ağrıyor dayanılmayacak kadar değil ama karnım fazlaca sertleşiyor bebişin hareketlerini az hissediyorum. Tahmini doğum ne zaman olur bebeğim bir de makat gelişli 🥹 acile gitmeli miyim?