230121_Mthn 20. Haftaya kadar kilo alımım olmadı yediklerime aşırı dikkat etmesem de ediyorum biraz
Genelde bebeğe kilo aldıracak şeyler tüketiyorum
Hergün muz kaşar peyniri ceviz avokado yemeye çalışıyorum
Normalde yumurta sevmem ama haşlayıp beyazını yiyorum kahvaltıda
Beyaz ekmek tüketmiyorum
Genelde tam buğday ekmeği veya yulaftan krep bazlama vs yapıyorum
Canım tatlı istediğinde proteinli yoğurt ve meyve tercih ediyorum
Yer fıstığı ezmesi, proteinli antepfıstığı ezmesi tüketiyorum
Bitter çikolata kurtarıcım bu süreçte 😍
Yani ge elde hep sağlıklı versiyonlar tüketiyorum ve Şuanlık güzel ilerlediğimi düşünüyorum 🧿🧿
Ve çok şükür ki (🧿🧿maşallah 🧿🧿) bebeğiminde gelişimi haftasına göre önde gidiyor ve sağlığı yerinde ♥️
Canım istediğinde hamburger de yiyorum cipste pizza da ama ertesi gün daha dengeli yiyorum ve düzene giriyor yine.