yinemihilal normal doğumdan korkuyorum , hamileliğe bağlı çarpıntılarım oldu 20. Haftadan sonra , ilk olduğu için normal olduğunu bilmiyordum bu durumun korkudan ötürü panik atak oluştu ve normal doğuramam dedim , bebeğim de zaten şuan makat gelişli düzelir diyorlar ama benım tercihim zaten sezaryandan yana oldu hep